Facebook  Youtube
Regionální potravina

Spotřebitelská soutěž má přímou podporu ve vybraných obchodech a hypermarketech

9. 10. 2013

Značka Regionální potravina našla pro podporu spotřebitelské soutěže silné partnery. Jsou jimi obchodní řetězce a sítě farmářských obchodů, které se dlouhodobě profilují podporou regionální produkce.

Silného spojence našla značka ve všech  hypermarketech Globus po celé republice, kde zákazníci mohou poznat oceněné výrobky díky jejich speciálnímu označení logem Regionální potravina v regálech. Na soutěž o ledničku plnou Regionálních potravin a 10 000 skládacích nákupních tašek upozorňují i plakáty, letáky a další materiály.

Dalším strategickým partnerem pro propagaci soutěže a značky Regionální potravina je síť hypermarketů Interspar, prodejny Konzumu Ústí nad Orlicí, síť farmářských potravin Náš Grunt a Sklizeno. Zapojí se také prodejna zdravé výživy Green House v Klatovech.

Akční soutěžní týdny

Ve všech zmíněných obchodech (mimo Intersparu) bude možné získat v rámci akčních soutěžních týdnů skládací nákupní tašku přímo na prodejně. Stačit k tomu bude nákup čtyř výrobků oceněných značkou Regionální potravina.

Akční soutěžní týdny na prodejnách budou probíhat v následujících dnech:

Globus 14. 10. – 27. 10.
Green House 14. 10. – 27. 10.
Konzum Ústí nad Orlicí 28. 10. – 10. 11.
Sklizeno 28. 10. – 10. 11.
Náš Grunt 11. 11. – 24. 11.

lednicka

Mapa webu

Copyright 2015-2021 Regionální potravina

Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom Vám mohli nabídnout lepší interaktivní prohlížení našeho webu. Kliknutím na tlačítko Souhlasím, dáváte souhlas s použitím souborů cookies na Vašem zařízení v souladu se stanovenými Zásadami využívání souborů cookies.