9. 10. 2013
Značka Regionální potravina našla pro podporu spotřebitelské soutěže silné partnery. Jsou jimi obchodní řetězce a sítě farmářských obchodů, které se dlouhodobě profilují podporou regionální produkce.
Silného spojence našla značka ve všech hypermarketech Globus po celé republice, kde zákazníci mohou poznat oceněné výrobky díky jejich speciálnímu označení logem Regionální potravina v regálech. Na soutěž o ledničku plnou Regionálních potravin a 10 000 skládacích nákupních tašek upozorňují i plakáty, letáky a další materiály.
Dalším strategickým partnerem pro propagaci soutěže a značky Regionální potravina je síť hypermarketů Interspar, prodejny Konzumu Ústí nad Orlicí, síť farmářských potravin Náš Grunt a Sklizeno. Zapojí se také prodejna zdravé výživy Green House v Klatovech.
Akční soutěžní týdny
Ve všech zmíněných obchodech (mimo Intersparu) bude možné získat v rámci akčních soutěžních týdnů skládací nákupní tašku přímo na prodejně. Stačit k tomu bude nákup čtyř výrobků oceněných značkou Regionální potravina.
Akční soutěžní týdny na prodejnách budou probíhat v následujících dnech:
Globus | 14. 10. – 27. 10. |
Green House | 14. 10. – 27. 10. | Konzum Ústí nad Orlicí | 28. 10. – 10. 11. |
Sklizeno | 28. 10. – 10. 11. |
Náš Grunt | 11. 11. – 24. 11. |
Copyright 2015-2021 Regionální potravina